Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Οι Ελληνες εμπιστεύονται τις μικρές επιχειρήσεις τροφίμων



Λιγότερο από το 50% των πωλήσεων τροφίμων πηγαίνουν στις οργανωμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και αυτό παρά τη σημαντική αύξηση κατά 15% που σημείωσαν οι πωλήσεις τους το 2016.
Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, φαίνεται ότι οι Ελληνες συνεχίζουν να εμπιστεύονται τις μικρές επιχειρήσεις τροφίμων της γειτονιάς τους, οι οποίες, αν και έχουν υποστεί έντονα τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, συνεχίζουν να αντέχουν, και μάλιστα το ποσοστό τους στην Ελλάδα ξεπερνά κατά πολύ τον μέσο όρο των χωρών της Ε.Ε.

Οι καθαρές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων το 2016 διαμορφώθηκαν στα 18,6 δισ. ευρώ, με περισσότερα από 9,3 δισ. ευρώ, δηλαδή το 50,05% των πωλήσεων, να έχουν πραγματοποιηθεί από μεμονωμένα καταστήματα τροφίμων, κυρίως εξειδικευμένα (κρεοπωλεία, οπωροπωλεία, ιχθυοπωλεία κ.τ.λ.).

Αντίστοιχα, το ποσοστό των οργανωμένων αλυσίδων διαμορφώθηκε στο 49,95% επί του συνόλου. Στελέχη της αγοράς αποδίδουν την ανθεκτικότητα των εξειδικευμένων επιχειρήσεων λιανεμπορίου τροφίμων στις καταναλωτικές συνήθειες του Ελληνα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου